Massør Anne Sæther sentralt i Moss

Massør Anne Sæther jobber med klassisk massasje, velværemassasje, gravidemassasje og Japansk Cosmo Lifting (ansiktsmassasje hvor akupunkturpunkter og reflekssoner stimuleres).

Anne Sæther er utdannet massør fra Axelsons Body Work School i Oslo i 2018 og Japansk Lifting terapeut fra  International Reflexology School i København. Hun har jobbet som massør i to år i klinikk, på spa og i bedrift.

Er medlem av Norges Massasjeforbund, MNF og Norsk Massasjeforening, MF

Norges Massasjeforbund beskriver massasje slik:

«Massøren vil ved første møte, i samarbeid med deg, skrive en pasientjournal. Det er viktig at du opplyser om eventuelle sykdommer, skader eller inngrep som kan være relevante, eventuelle symptomer du ønsker hjelp for og ditt ønske for behandlingen. Massøren kan gjøre en holdningsvurdering og teste for spent muskulatur.

Massøren kan behandle plager som har sin årsak i muskelspenninger, samt bidra til generell avspenning og velvære. En klassisk massør kan tilpasse behandlingen slik at massasjen etter ønske og behov, kan virke avspennende og behagelig eller orientert mot å behandle muskelplager.»

• Klassisk massasje
  • Velværemassasje
  • Gravidemassasje
  • Japansk Cosmo Lifting
Anne Sæther masserer
Massasje av Anne Sæther
massør

Om Anne

Jobber med klassisk massasje, velvære massasje, gravide massasje og Japansk Cosmo Lifting (ansiktsmassasje hvor akupunkturpunkter og reflekssoner stimuleres).